20 Maart 2018; Wieldrechtse Zeedijk.
|
De 8745 als Intercity naar Lelystad |
|
De 4088 trekt baantjes tussen Dordrecht en Breda en is hier onderweg naar Dordrecht. |
|
De 2211 en 2512 als Sprinter naar Dordrecht |
|
De 2804 met de Benelux naar Den Haag. Achter op de 2810 |
|
Deze dus. |
|
De 2521 en 2224 als Sprinter naar Arnhem Centraal |
|
Daar is de 4088 weer. Nu onderweg als IC naar Breda |
|
De 2812 met de Benelux naar Brussel. Achterop de 2809. |
|
De 2809 achterop de Benelux naar Brussel |
|
De 8737 en 9580 als IC naar Vlissingen |
|
De 8624 als IC naar Lelystad |
|
De 189 065-6 en 189 026-8 met een kolentrein richting Venlo. De 189 065-6 reed ooit als Tulpenloc door Nederland en Duitsland. Na een ongeval bij Dusseldorf liep de loc forse schade op, maar werd geheel hersteld. |
|
De 2504 en 2233 als Sprinter naar Dordrecht. |
|
De 2210 als Sprinter naar Rossendaal |
|
De 2520 als Sprinter naar Dordrecht. |
|
De 2512 en 2211 als Sprinter naar Arnhem Centraal. |
|
De 8645 en 9545 als Intercity naar Vlissingen. |
|
De 9545 is op één bak voorzien van reclameopschriften "Lekker lezen doe je in de trein". |
|
De 189 097, een door DB Cargo gehuurde loc, rijdt met een containertrein richting Venlo. |
|
De 8674 als IC naar Lelystad. |
|
Een Unimat 103 is onderweg richting Lage Zwaluwe. |
|
Daar hebben we de 4088 weer. Nu weer onderweg naar Dordrecht. |
|
De 189 041-7 en 189 043-1 met een lege ertstrein richting de Maasvlakte. |
|
Ja hoor, nogmaals de 4088. |
|
Twee gereviseerde VIRM stellen. De 9402 en 0477 als IC naar Vlissingen. |
|
De 1615 met de 189 085-4 in opzending met een staaltrein richting de Kijfhoek. |
|
De 186 011 met de Benelux naar Den Haag |
|
De 189 012 hangt achterop. |
|
De 8656 als IC naar Lelystad. |
|
De 186 259-8 met een Unit Cargo richting Antwerpen. |