20 Maart 2018; Wieldrechtse Zeedijk.

De 8745 als Intercity naar Lelystad
De 4088 trekt baantjes tussen Dordrecht en Breda en is hier onderweg naar Dordrecht.
De 2211 en 2512 als Sprinter naar Dordrecht
De 2804 met de Benelux naar Den Haag. Achter op de 2810
Deze dus.
De 2521 en 2224 als Sprinter naar Arnhem Centraal
Daar is de 4088 weer. Nu onderweg als IC naar Breda
De 2812 met de Benelux naar Brussel. Achterop de 2809.
De 2809 achterop de Benelux naar Brussel
De 8737 en 9580 als IC naar Vlissingen
De 8624 als IC naar Lelystad
De 189 065-6 en 189 026-8 met een kolentrein richting Venlo. De 189 065-6 reed ooit als Tulpenloc door Nederland en Duitsland. Na een ongeval bij Dusseldorf liep de loc forse schade op, maar werd geheel hersteld.
De 2504 en 2233 als Sprinter naar Dordrecht.
De 2210 als Sprinter naar Rossendaal
De 2520 als Sprinter naar Dordrecht.
De 2512 en 2211 als Sprinter naar Arnhem Centraal.
De 8645 en 9545 als Intercity naar Vlissingen.
De 9545 is op één bak voorzien van reclameopschriften "Lekker lezen doe je in de trein".
De 189 097, een door DB Cargo gehuurde loc, rijdt met een containertrein richting Venlo.
De 8674 als IC naar Lelystad.
Een Unimat 103 is onderweg richting Lage Zwaluwe.
Daar hebben we de 4088 weer. Nu weer onderweg naar Dordrecht.
De 189 041-7 en 189 043-1 met een lege ertstrein richting de Maasvlakte.
Ja hoor, nogmaals de 4088.
Twee gereviseerde VIRM stellen. De 9402 en 0477 als IC naar Vlissingen.
De 1615 met de 189 085-4 in opzending met een staaltrein richting de Kijfhoek.
De 186 011 met de Benelux naar Den Haag
De 189 012 hangt achterop.
De 8656 als IC naar Lelystad.
De 186 259-8 met een Unit Cargo richting Antwerpen.